Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Ovdn hdkjvkjd Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
سرویس اطلاعات شهری Ovdn hdkjvkjd
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات Ovdn hdkjvkjd موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.
تماس تصویری Ovdn hdkjvkjd
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده Ovdn hdkjvkjd و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
یکی دیگر از محصولاتی Ovdn hdkjvkjd که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین Ovdn hdkjvkjd المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت Ovdn hdkjvkjd پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به Ovdn hdkjvkjd خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به Ovdn hdkjvkjd شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.
در این سرویس امکان دریافت شارژ محدود به ارقام موجود بر روی کارت های شارژ نبوده و مشترکین می توانند رقم مورد نظر خود را بین ۱۰۰ هزار تا Ovdn hdkjvkjd ۱میلیون ریال شماره گیری کرده و به عنوان شارژ دریافت کنند.
تلفن اینترنتی Ovdn hdkjvkjd وايمكس ايرانسل
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و Ovdn hdkjvkjd کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.
شارژ از Ovdn hdkjvkjd طریق تلفن گویا
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه Ovdn hdkjvkjd از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.
کیف پول همراه Ovdn hdkjvkjd
ویترین کالا Ovdn hdkjvkjd
با این سرویس Ovdn hdkjvkjd جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو Ovdn hdkjvkjd شامل آدرس و یا نقشه محل و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت Ovdn hdkjvkjd مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
سرویس Ovdn hdkjvkjd ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل کالا ممکن می سازد. با استفاده از این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار Ovdn hdkjvkjd عرضه خواهد کرد.
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» Ovdn hdkjvkjd خود نمایی می کرد.
این سرویس دارای امکانات Ovdn hdkjvkjd ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
چر وایمکس ایرانسل Ovdn hdkjvkjd
مودم بی سیم جیبی Ovdn hdkjvkjd
VoIP، علاوه بر امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می Ovdn hdkjvkjd کند.
سرویس ارسال Ovdn hdkjvkjd شارژ
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن از طريق بستر وایمکس Ovdn hdkjvkjd عمل می کند، دیگر محصول نوین ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت Ovdn hdkjvkjd نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
ایرانسل در ادامه گسترش شیوه های دریافت شارژ Ovdn hdkjvkjd سیم کارت، تلفن گویایی را جهت این منظور راه اندازی کرده که مشترکین می توانند با پیگیری راهنمای این تلفن، سیم کارت اعتباری خود را شارژ کرده و یا صورت حساب سیم کارت دائمی خود را پرداخت کنند و از مزایایی همچون شارژ شگفت انگی





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: